søndag 11. september 2011

En fantastisk helg!

Ja da var helgen snart over å hvilken helg :-) Fredag satte vi kursen til min søster. Der ble det smykker og håndarbeid til de sene natte timer. Vi koste oss glugg ihjel :-)

Jeg lagde meg mobil pynt, og jeg fant ut at smykke laging ikke skulle bli min nye hobby! Gud hvor vanskelig det var!


På lørdag stod vi grytidlig opp å ble møtt av duskregn men med muligheter for sol. Vi satte kursen mot Isfjorden og sauesanking.
Gjett om været ble nydelig! Vi hadde strålende sol hele dagen. Vi kunne nyte flott natur, majestetiske fjell og vi hørte saue bjellene over alt :-)






Selvfølgelig var Trudi med, men hun måtte gå i bånd hele dagen 

En flott dag med flott vær, flott natur og ikke minst en god lunsj

På tur ned igjen fant min datter en stein hun bare måtte ta bilde av

Håper dere alle har hatt en like flott helg som vi :-)
Klem fra meg til alle <3

1 kommentar:

  1. Kjekkt at dokk koste dokk her ! Så ut som en knall dag med saue sanking også :D Så mange fine bilder . Og det siste var jo bare så prima , skjønner godt at gullungen måtte knipse det flotte hjerte.... Hadde hun vært like gal så tanta hadde hu nok tatt med seg steinen hjem . Det gjorde tanta i dag , menhar ikke fått blogga det enda . Klem

    SvarSlett