torsdag 11. august 2011

Nattarbeid :-)

I kveld var en av de rare kveldene hvor jeg gikk å la meg men fikk ikke sove. Tenkte på alle håndarbeids prosjektene mine og på det nye garnet som kom fra Spar Kjøp i dag :-) Vel siden jeg ikke fikk sove begynte jeg å fundere på morgen dagen da jeg fikk en lys ide, hva med vaffler?!? Så da var det bare å stå opp da å lage vaffelrøre, ta opp hjemmelaget jordbærsylte og pakke ned vaffeljern :-)


Tenker de på jobben blir glad til lunsj i morgen, det vil si, hvis jeg kommer meg opp og på jobb da... :-)

4 kommentarer:

  1. Nam:D Så veldig fristende ut :D Det er slik her også at en kan bli liggende å tenke på nye prosjekter å da er det bare å stå opp . Ha en fin dag på jobb :D Klems

    SvarSlett
  2. ååh så heldige da!!
    Syns du har en flott blogg og myyyye fint :-) Spørs om jeg må prøve meg på de babytøflene, og hvis jeg ikke får til, må du lage de for meg ;-) Ha en flott helg :-)

    SvarSlett
  3. Vafler er bare snadder! Verdens beste "kake". De koste seg vel på jobben tenker jeg :O) Tusen takk for besøket i bloggen min. Du ville ha mønster på den avlange sorte ananasduken? Klart du kan. Men send meg ei adr så sender jeg den.
    Ha en flott søndag :O)

    SvarSlett
  4. Hei Nunna, kan du sende meg en epost på

    anetteos74@gmail.com

    så kan jeg sende deg postadressen min på mail om du trenger den :-)

    SvarSlett