fredag 5. august 2011

Hundebæsj er noe dritt....

og jeg hater å ha lommene fulle av bæsjeposer når jeg går tur, eller enda verre, glemme posene hjemme! Nå om sommeren bruker jeg ofte klær uten lommer når jeg går på tur med min elskede Trudi.

 Dette måtte jeg jo finne en løsning på å resultatet ser du her :-)



Med denne på båndet vet jeg alltid hvor jeg har posene :-)


Jeg fester bare en ring på båndet, og på denne har jag også festet en ring i posen. Hektes enkelt å greit på båndet med en carabinkrok og kan flyttes frem og tilbake mellom bånd på en lettvindt måte eller festes på sekken på tur eller i belte hempen.

Da gjenstod det bare å huske å fylle på like mange poser som man har brukt når man kommer hjem..... 




1 kommentar:

  1. Jepp smarte greier det der :D Har herma jeg vet du ... Den i gult ble knall lekker forresten !
    God helg , Klems

    SvarSlett