onsdag 20. juli 2011

Utfordring!

NFI står for NyFødtIntensiv, et prosjekt jeg har lyst å være med på. 
Kanskje du har hørt om Amanda prosjektet? NIF går ut på det samme, nemlig å bry seg :-) Det er her snakk om å hekle/strikke sokker, votter, luer og tepper til premature barn på sykehus. Barnet og de pårørende får da litt ekstra varme og omtanke å miljøet rundt dem blir ikke bare hvitt. Av erfaring vet jeg hvor godt det er når noen bryr seg når man har små barn som er syke.

Min yngste datter på Ullevåll i desember -97 2 mnd gammel
Så da har jeg startet da. Jeg har gitt meg selv et løfte, for hvert håndarbeidsprosjekt jeg gjør ferdig skal jeg hekle eller strikke et teppe til NFI!

HERVED UTFORDRER JEG DERE ALLE TIL Å GJØRE DET SAMME!!!

Her er begynnelsen på det første teppet :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar